FASHION

Outfit inspiration: pretty woman

Het word steeds kouder, en steeds moeilijker (naar mijn mening) om een leuke outfit uit te kiezen. Ik hou niet van winterkleding dus ik heb hier echt veel moeite mee haha. Maar gelukkig laat ik me genoeg inspireren door websites en celebs, en lukt het me meestal toch wel weer om de winter fashionable door te komen! Deze outfit inspiration is totaal geïnspireerd met de trends van nu en natuurlijk in mijn eigen stijl!

outfit inspirationpink
De trends van nu zijn:
– Floppy hats
– Pink is back!
– Leer
– Fauxfur
– Chelsea boots
– Gebreide truien

What do you think about it?

9 thoughts on “Outfit inspiration: pretty woman

  1. Super leuke outfit! Ik ben persoonlijk echt groot fan van zulke hoeden! En ooit ga ik er eentje halen.. of het me nou staat of niet haha!

Geef een reactie

