MAKE-UP/BEAUTY

Thumbs up for Parfumerie La Bourse

Deze lovely goodies heb ik van Parfumerie La Bourse gehad, and I like it! Parfumerie La Bourse heeft echt een heel breed assortiment aan beauty, parfums en make-up producten. Ze verkopen vooral merken van een hogere prijsklasse maar hebben ook vaak acties met korting! Ook is het personeel erg goed opgeleid en dus geven ze goede adviezen mee.

DSC06368

DSC06379
Dit make-up/parfum tasje van Givenchy vind ik echt heel erg mooi, wauw! Deze ga ik vaak gebruiken!

DSC06384
Dit zijn twee gezichtsmaskertjes, die precies goed zijn voor mijn huid. Ik heb best veel pukkeltjes (poor me) maar tegelijkertijd ook een droge huid, en dit masker schijnt dit probleem te verminderen! Ik kan niet wachten om het uit te proberen!

DSC06390
Een kortings- en spaarpas van Parfumerie La Bourse. Yes!

DSC06393
Een hydraterende crème voor het gezicht van Chanel. Hmmmm!

Mijn huid word dus weer heerlijk verwend. Ik vind het ook belangrijk om je huid te verwennen, omdat dit ook erg ontspant. En het is natuurlijk ook goed voor je huid!

4 thoughts on “Thumbs up for Parfumerie La Bourse

Geef een reactie

