MAKE-UP/BEAUTY

Urban Decay Naked 3

Het is dan toch waar, er komt echt een Naked 3 palette van Urban Decay!! Love it! Ik heb zelf nog geen Naked palette van Urbay Decay, maar ik wil er wel heel erg graag een aanschaffen.

Urban Decay geeft nog niet heel erg veel informatie vrij over deze nieuwe palette, maar wel dat het 12 nieuwe rozige kleuren zijn. Zelf heb ik wat foto’s gevonden van een blogger uit Frankrijk die de palette al heeft bemachtigd (lucky girl), maar hoe kan dit?! Het schijnt dus zo te zijn dat een Sephora in Frankrijk de verkeerde release datum in gedachten had, en hierdoor lag dus de Naked 3 “perongeluk” eerder in de winkel. Oops!

Tot nu toe gaan de geruchten dat Naked 3 verkrijgbaar zal zijn tussen november en januari, als ik een precieze datum te weten krijg laat ik dit natuurlijk weten! Benieuwd naar de palette? Kijk snel verder!

naked3

naked333

naked3333

Wat vind je van de Naked 3 palette? Ik vind ‘m echt prachtig! Het zijn veel rozige kleurtjes, maar er zitten ook een paar mooie bruin/goud tinten bij. Dit zijn precies mijn kleuren, so I’m happy!

5 thoughts on “Urban Decay Naked 3

Geef een reactie

