FASHION

Quote: leather is the new denim

Ik ben het hier helemaal mee eens. Ik ben eigenlijk nooit een fan van denim geweest. Ik draag alleen zwart- en grijskleurige denim’s, maar dan vind ik het geen “echte denim” meer. Maar wat ik wel vaak en graag draag zijn leren (lookalike) broeken! Deze zitten heerlijk en maken vaak een outfit net af. Ook maken ze een outfit net wat opvallender, en vind ik leren broeken ook erg vrouwelijk (maar het moet niet té natuurlijk..).

leather

Ben jij het eens met deze quote of ABSOLUUT niet? En waarom?

AGREE OR DISAGREE?

12 thoughts on “Quote: leather is the new denim

  1. Ik ben het er helemaal mee eens! Ik houd van leer maar het moet inderdaad wel goed gecombineerd zijn hahaha, ik moest zo lachen om die comment hierboven! Ik vind je blog iniedergeval superleuk! X

Geef een reactie

