FASHION

Inspiration from the streets of Paris

Vorig jaar ben ik voor het eerst in Parijs geweest, I fell in love with that city. Ik ben toen ook op Instagram veel modebewuste mensen gaan volgen die in Parijs wonen, omdat ik de mode van Parijs echt geweldig vind! Parijs loopt denk ik zo’n 1/2 jaar voor op de Nederlandse mode, en er zijn ook meer mensen die met de mode meedoen. Parijs heeft ook een hele andere stijl, een stijl die precies bij mij past!

Op Instagram volg ik Stephane, dit is een man die erg modebewust is en in Parijs woont. Ik haal altijd erg veel inspiratie van mijn kleding uit de herenmode. Waarom dit zo is weet ik eigenlijk niet precies, ik vind de kleding meestal veel leuker en het past gewoon meer bij mijn stijl. Misschien ook omdat ik altijd sneakers draag, maar ik wil er niet als een man uitzien! Ik probeer het zo te combineren, dat mijn stijl stoer, chic en sportief overkomt.

Maar nu even over Stephane. Ik volg hem nu al een tijdje op Instagram, en hij maakt erg veel outfitposts. Zijn stijl is erg excentriek, op een stoere en sportieve manier. En ook alles volgens de laatste trends en merken. Dit is echt de man met de beste stijl die ik ken naar mijn mening, misschien zelfs beter dan Kanye West?!

inspirationsteph
Givenchy – Nike – Leather – Sweatpants – Longshirts – Blackandwhite – Leather trackpants – Boy London

inspirationsteph2
Allwhite – Leather – Sneakers – Sporty chic – Grey – Tattoos – Beanie – Rock

He’s just a fashion icon for me!

4 thoughts on “Inspiration from the streets of Paris

Geef een reactie

