MAKE-UP/BEAUTY

Rouge Allure Chanel lipstick

De nieuwe kerstcollectie van Chanel vind ik erg mooi, subtiel maar toch vrouwelijk. Ik heb de Rouge Allure Radieuse 217 lipstick aangeschaft, en deze hoort ook bij de kerstcollectie.

DSC06143

DSC06166
Wauw! Wat een prachtige kleur is dit. Het is een roze tint maar toch ook een erg natuurlijke tint. Ook vind ik de verpakkingen van Chanel er altijd erg mooi uit zien.

DSC06177
Hier zie je een swatch, en zie je dus ook dat de lippenstift een roze tint heeft maar niet overdreven. Deze lippenstift kan makkelijk dagelijks gebruikt worden. Ook vind ik dat de lippenstift erg fijn smeert en hij droogt je lippen absoluut niet uit!

DSC06212
Ik heb deze lippenstift gekocht bij Parfumerie La Bourse en ben er heel erg tevreden over! Ik ga zeker nog meer Chanel lipsticks aanschaffen.

22 thoughts on “Rouge Allure Chanel lipstick

Geef een reactie

