FASHION

Outfit inspiration: it’s getting cold

Wat word het koud, brrrrrrr. Ik heb echt een hekel aan de winter, ik zit nu al te bibberen alsof het -10 graden is. Maar ook voor de kou kun je leuke kleren vinden, dus er is toch wel een voordeel aan de winter hihi. Een leren joggingsbroek is écht nog een musthave voor mij, die ga ik ook zo snel mogelijk bestellen. Ook wil ik nog wat truien bijhalen, en een paar leuke korte laarsjes (zonder hak, want hakken+sneeuw=*$#?!*?) zien te vinden.

outfit inspiration
Tas – KJ Beckett
Leren joggingsbroek – Topshop
Jas – Warehouse
Sweater – Brownsfashion
Boots – Acne
Set armband en horloge – Miss Selfridge

6 thoughts on “Outfit inspiration: it’s getting cold

Geef een reactie

