MAKE-UP/BEAUTY

New make-up look

Van de week had ik weer een lekker luieravondje, en natuurlijk ging ik make-uppen! Heerlijk nieuwe producten uitproberen of nieuwe trucjes toepassen. Soms doe ik het wel tien keer overnieuw, maar dat is omdat ik dan van alles uitprobeer. Ik hou vooral van make-up die er natuurlijk uitziet en ook hou ik van natuurlijke tinten zoals bruin, beige, goud en zwart. Zelf heb ik wel altijd een roze lippenstift op, je zal me denk ik nooit met een andere kleur zien..

Ik draag niet vaak oogschaduw, maar als ik het draag neem ik er ook echt de tijd voor om het mooi aan te brengen. Ik heb een natuurlijke maar toch strakke look gemaakt, dat vooral geschikt is voor ’s avonds.

kim11

kim12

makeup

Wat vind jij van mijn make-up look? En welke merken make-up gebruik jij het liefst? Of heb jij nog handige make-up tips? Laat het weten in een comment!

10 thoughts on “New make-up look

Geef een reactie

