FASHION

Collage inspiration

Ik vind het heerlijk om me te laten inspireren door dingen. Mijn inspiratie zie je vooral terug in mijn kleding, accessoires en make-up. Vaak laat ik me inspireren door plaatjes, bijvoorbeeld op Tumblr. Als ik soms bijvoorbeeld niet weet wat ik aan moet doen, kijk ik ook op Tumblr. Dan word ik door verschillende plaatjes bij elkaar geïnspireerd en heb ik ineens een outfit in mijn hoofd.

Maar vanaf nu wil ik ook echt collages gaan maken, dit vind ik ook echt heerlijk om te doen. Kijk je mee naar mijn eerste collage?

inspirationcollage
Inspiraties voor deze winter:
– faux fur
– sporty shirts
– goudkleurige sierraden
– sneakers
– allblack
– leer

Waar haal jij je inspiratie vandaan of door wie word jij geïnspireerd?

5 thoughts on “Collage inspiration

Geef een reactie

