FASHION

Fashionine

Een paar dagen geleden lag er een pakketje op de deurmat, en het was voor mij! Altijd leuk om zo thuis te komen. Het pakketje is van Fashionine. Dit is een webshop met leuke, en vooral schattige accessoires! Benieuwd naar het pakketje? Kijk dan snel verder!

fashionine

fashionine1
Ohhhhh en wat is de verpakking schattig! Toen ik dit zag werd ik al helemaal vrolijk. Ik vond het zelfs zonde om het open te maken, haha.

fashionine2
Wat een leuk en apart ringetje is dit! Ik vind zulke kleine ringetjes vooral leuk om met andere ringen te combineren.

fashionine3
Deze “Elastic Pistol ring” is eigenlijk voor elke ringmaat gemaakt, omdat het elastisch is. Maar hij is vooral geschikt voor de ringmaten 16/17. Hij is verkrijgbaar in de kleur zilver en goud, en kost nu maar €3,50!

Kende jij Fashionine al? Zo niet, neem dan snel een kijkje op de website!

8 thoughts on “Fashionine

Geef een reactie

