UNCATEGORIZED

Photo diary #1

DSC05995
Sneak peek over wat er volgende week online komt! Volg mijn blog via e-mail of via Bloglovin om up to date te blijven!

DSC05996
Heerlijk met een warme deken op bed inspiratie en ideeën opdoen voor mijn blog!

DSC059922
Schoenen, a ladies best friend. Ik heb mijn schoenen gesorteerd op welke ik vaak draag en welke niet! De schoenen die ik bijna niet draag (of zelfs nooit) heb ik in een aparte kast gezet.

DSC0596222
Een zelfgemaakt armbandje, en dit is ook het begin van mijn kledingmerk! (meer hierover komt nog!)

eten
Heerlijk eten bij de Watertuin in Naaldwijk met mijn lieve collega’s.

goodiebag
Ik ben naar een collectiepresentatie geweest van mijn werk, en achteraf kregen we een leuke goodiebag! De Grazia, de “tiger” muts en een zak chips zaten hierin. (de zak chips is al op.. ooooops)

heyeh
Ik ben echt heel vaak onderweg, naar school, werk of gewoon naar vrienden etc. Vooral nu het wat kouder word is het heerlijk om warme thee of koffie mee te nemen in de trein, hmmmmm yumm!

nagels
Maniure gedaan bij een vriendin. Ik moet dit erg veel oefenen, want over een paar weken heb ik hier examen in!

tass
OHHH MY.. 3x raden waar deze look-alike Celiné tas te koop is? BRISTOL!

zonnebankie
Eindelijk weer een keer naar de zonnebank geweest! Ik doe het niet al te vaak, max. 1x per maand. Maar wat is het toch heerlijk als je eronder ligt!

fashionine
Toen ik thuis kwam en de deur open deed, lag dit op de deurmat! Ik zou elke dag wel zo willen thuiskomen hihi! (ik heb het adres doorgestreept, want je weet maar nooit)

10 thoughts on “Photo diary #1

  1. Oh wat leuk dat je je eigen kleding merk gaat beginnen, ik ben heel erg benieuwd. Ook heel erg benieuwd naar je goodiebox hihi. Die celine tas van Bristol is leuk he!

  2. Pingback: Photo diary week 39: H&M opening, ripped jeans and anniversary |

Geef een reactie

