FASHION

OOTD: sporty animal

Ennnnnnnnnnnnnnnnn, eindelijk! Het is vakantie! Heerlijk een weekje “vrij” dus tijd om weer leuke dingen te gaan doen. Natuurlijk ga ik ook werken in de vakantie (money should keep rolling) en verder heb ik eigenlijk nog niet echt plannen gemaakt.

Gisteren heb ik verschillende dingen gedaan:
– ik heb geleerd om met touwtjes te epileren (YESSSS!)
– naar de tandarts geweest
– de 400ste poging gedaan om een nieuwe winterjas te vinden, en het is gelukt!
– wimpers en wenkbrauwen geverfd van een kennis
– en ’s avonds nog even naar Den Haag geweest met wat vrienden om daar gezellig wat te drinken

Het was een drukke dag, vermoeiend maar ik vind het heerlijk. Ik hou absoluut niet van stil zitten en ik ben altijd onderweg of iets aan het doen. Als ik zo’n drukke dag heb, wil ik wel een leuke & lekker zittende outfit aan hebben! Dit is wat ik gister aan had.

kimmm
Faux fur waistcoat Bristol sweater Coolcat leren jasje Vero Moda leren broek Vero Moda tas H&M schoenen Nike

Ga jij nog wat doen in de vakantie? En wat vind je van mijn outfit?

Enjoy your (short) holiday!

8 thoughts on “OOTD: sporty animal

Geef een reactie

