MAKE-UP/BEAUTY

Le volume de Chanel

Ik was al een tijdje op zoek naar dé perfecte mascara. En nu heb ik hem: “Le volume de Chanel”. Hij lag maar in me kast en ik had hem eigenlijk helemaal nog niet uitgeprobeerd. Tot vorige week.

chanel1
Wat is dit een fijne mascara zeg! Ik heb hem een keer gekregen bij het tijdschrift Vogue, het is dus jammer genoeg een sample.

chanel2
Het welbekende Chanel logo.

mascara2
Toen ik het borsteltje voor het eerst zag dacht ik dat het klontjes zou achterlaten, maar in tegendeel: helemaal NIKS. Het formaat van het borsteltje is trouwens perfect, niet te groot en niet te klein!

mascara
En wauwwwwwwwww! Ik vind het resultaat van deze mascara echt geweldig!! Geen enkele mascara maakt mijn wimpers zo lang, vol en dat zonder klontjes! Hij is alleen niet waterproof, maar hij blijft bij mij de hele dag zitten zonder uit te lopen.

Ja, dit is echt de perfecte mascara voor mij. Als mijn sample bijna op is dan wil ik ook de fullsize gaan halen. Wat vind jij van deze mascara? En welke mascara gebruik jij?

24 thoughts on “Le volume de Chanel

  1. Ik lees hier zo veel goede dingen over! Vond hem ook erg mooi bij je staan. Hmm.. begin nu toch te twijfelen, maar hij is zo duur! 😦

  2. Pingback: New Chanel goodies |

Geef een reactie

