FASHION

In love with Zara shoes

Ik heb weer een beetje rondgekeken op webshops wat er allemaal nieuw is. De laatste tijd ben ik echt een schoenen en tassen addict geworden. Natuurlijk nam ik ook een kijkje op de webshop van Zara, en wauuuuuw! Ze hebben er weer een paar diamantjes bij zitten! Ik heb de drie (naar mijn mening) leukste schoenen eruit uitgepikt, en ik wil ze graag met jullie delen.

zara
Bonten instapper met kwastje €79,95. Wauw, ik ben echt verliefd op deze schoenen! Ze zijn echt helemaal mijn stijl en makkelijk te combineren. Alleen ik ben bang dat ze wat te koud zijn voor het weer van nu.. maar ach, wie weet zitten ze binnenkort wel onder mijn voetjes!

zara1
Running TRF schoenen €49,95. Deze runners vind ik écht heel erg mooi. De laatste tijd heb ik echt een obsessie met running shoes, omdat deze gewoon heerlijk lopen en omdat ik ze ook erg stoer vind!

zara2
Leren enkellaars met rits €119. Dit zijn echt de ideale laarzen voor deze winter. Fashionable, maar toch warm. Met deze laarzen worden je voeten niet nat in de regen!

Welke van de drie vind jij het leukst? En heb jij zelf nog ergens leuke schoenen gezien of al gekocht?

4 thoughts on “In love with Zara shoes

Geef een reactie

