FASHION

Amsterdam

Vorige week was ik met mijn vriend en nog een vriend naar Amsterdam gegaan. Ik vind het heerlijk om daar rond te lopen, gewoon al om naar al die verschillende mensen te kijken. Maar wat kun je het beste in Amsterdam? SHOPPEN! Helaas heb ik de laatste tijd niet veel geld te besteden, maar ik heb toch nog een paar dingen gekocht.

Valt het je trouwens op dat ik in het Nederlands blog? Ik wil graag je mening weten over wat JIJ beter vind. Dus laat in een comment achter wat je liever wilt/fijner vind: Nederlands of Engels?

DSC05744
Dit Pink Ribbon lintje lag in de Bijenkorf. Het is niet alleen een heel mooi lintje, maar zo kan ik ook tonen dat ik tegen borstkanker ben. Ik ga dit strikje bijvoorbeeld op een blazer dragen of op een tas doen.

DSC05753
I LOVE AMSTERDAM. Ik ben vaker in Amsterdam geweest, maar had eigenlijk nooit een souvenir meegenomen. Vandaar dat ik dit leuke armbandje heb gekocht.

DSC05766
Meestal als ik van Amsterdam weer naar huis ga met de trein, stap ik altijd nog even bij Schiphol uit. En hier is eigenlijk maar één reden voor: Victoria’s Secret!! Altijd als ik deze winkel binnenstap voelt het net als een hemel.. alles is roze en girly en het ruikt er heeerlijk. En ik kon natuurlijk niet met lege handen de winkel uitlopen!

DSC05764
Ik heb de bodymist “strawberries & champagne” gekocht bij Victoria’s Secret. Deze ruikt echt heeeerlijk! Ik gebruik hem eigenlijk ook als een parfum. De fles is best groot (250 ml) maar hij weegt echt niks! Erg handig om mee te nemen in je tas naar school.

10 thoughts on “Amsterdam

Geef een reactie

