FASHION/MAKE-UP/BEAUTY

Chillin at Amsterdam

Gisteren ben ik heerlijk een dagje Amsterdam geweest met mijn vriend Nordin, Edwin en Janell. We hebben gewoon wat rondgelopen en wat gegeten en natuurlijk veel gelachen haha. In Amsterdam kom je altijd wel rare mensen tegen. Ook zijn we laterna nog naar Schiphol geweest, want ik wou al een tijdje een luchtje van Victoria’s Secret hebben. Wat ben ik toch altijd in de hemel als ik in die winkel kom, het ruikt er naar snoepjes en alles is roze. Op Schiphol hebben we ook nog heerlijk een roze Elmo cupcake gegeten.

amsterdam1
With my friend Janell.

amsterdam2
Bye guys.. We gaan naar Dubai! (I wishhhhh!!!)

amsterdam3
Eindelijk het luchtje dat ik al zolang wou! Victoria’s Secret Bombshell. Dit is dan geen echte parfum, maar een “bodymist”. Ookal is het geen eu de parfume, ik gebruik hem wel als parfum. Het flesje is lekker licht en een goed formaat voor in je tas. En hij was maar €15! En ook niet onbelangrijk.. hij ruikt heeeerlijk zoet!

One thought on “Chillin at Amsterdam

Geef een reactie

