MAKE-UP/BEAUTY

Summer feeling nails

Ken je dat gevoel? Als je je nagels hebt gedaan, of hebt laten doen. Dat gevoel is toch heerlijk? Ik voel me altijd gelijk een stuk verzorgder. Ik heb best vaak een ander kleurtje of printje op, bijvoorbeeld zebraprint, glitters, roze, wit, diamantjes. Ik laat nooit nepnagels zetten helaas. Het is misschien gewoon wennen, maar ik vind het gewoon niet lekker zitten. Nu heb ik heerlijke zomerse nagels: wit, goud, roze.

nailpolish
De gouden en roze nagellakjes zijn van de Hema. De witte van Etos, maar ik ga ook een witte nagellak halen van de Hema. Ik vind deze gewoon zo fijn en ze zijn NIET duur!! De twee roze nagellakjes heb ik gemengd met elkaar omdat ik echt een bepaalde kleur roze wou.

nails
Door de zon zie je het niet zo goed, maar mijn pink is dus roze, ringvinger goud en de rest wit.

Wat vind jij van mijn “summer feeling nails”? En wat is jouw favoriete kleur nagellak?

2 thoughts on “Summer feeling nails

Geef een reactie

