FASHION

Budgetproof wishlist

Weer een wishlist! Ik kan elke maand wel een nieuwe wishlist maken.. maar goed. Normaal zijn mijn wishes best prijzig, sommige zullen dus waarschijnlijk ook altijd wishes blijven (you never know!). Maar nu heb ik een wishlist gemaakt die budgetproof is, goedkoop dus! Het ligt er natuurlijk wel aan waar je het koopt, maar al deze artikelen zou je voor een scherp prijsje moeten kunnen vinden.

wishlist2
Kleine friendship armbandjes, er zitten altijd wel bedeltjes, steentjes of diamantjes aan deze armbandjes. Ze zijn meestal gemaakt met touw en/of elastiek (je kan ze ook zelf maken!!).
Een rieten hoed (of lookalike riet), deze lijkt me erg leuk voor in de zomer!
Een witte destroyed jeans/broek, ik merk dat witte broeken gewoon bijna altijd doorschijnen helaas.. Iemand tips waar ze NIET doorschijnen?
Leuke tops, zoals een sport geïnspireerde top!
Een leuk rugzakje, dit kan erg makkelijk zijn voor bijvoorbeeld festivals. Geen hangende armen meer!
Ringen met stenen, ik vind dit soort ringen echt geweldig! Helaas zie je ze niet altijd. Ook vind ik kleine andere ringetjes erg leuk om met elkaar te combineren.
Een goede zomer sneaker, dit hoeft niet perse een “creeper” model te zijn. Wat ik wil is gewoon een simpele sneaker die overal bij past.

Heb jij nog tips voor waar ik bepaalde dingen kan vinden? Of heb jij iets wat budgetproof is en wil je het delen? Let me know!

2 thoughts on “Budgetproof wishlist

Geef een reactie

