UNCATEGORIZED

Nice weekend

Dit weekend heb ik zomercarnaval gevierd in Rotterdam. Om eerlijk te zijn.. vond ik het dit jaar minder leuk dan voorgaande jaren. Volgens mij word ik gewoon “te volwassen” want de laatste tijd vind ik alles minder leuk dan eerst. Jammer dit haha! Maar ondanks mijn “rare vroege volwassenheid” heb ik echt genoten van me weekend!

girll
Met Janell, a best friend.

hair
Oh my god wat is me haar lang geworden! I’m kinda proud of it hihi.

myloveee
The l o v e of my life!

Geef een reactie

