UNCATEGORIZED

New in

De afgelopen maanden heb ik weer wat nieuwe dingen gekocht. Shopverslaafd zou je wel kunnen zeggen haha! Maar helaas is mijn contract niet verlengd bij Vero Moda en zit ik nu dus zonder baan. Dat word dus solliciteren de komende weken. Ik zit nu dus even zonder geld, maar ach ik heb genoeg gekocht afgelopen maanden en heb dus nog veel om van te genieten! Hier mijn aankopen:

tassen
Twee tassen van de Primark! Erg simpel maar toch vind ik ze erg mooi en ze passen lekker makkelijk overal bij. De kleine tas (links) is erg handig om uit te gaan of voor als je bijvoorbeeld een korte schooldag hebt!

bikini
Twee bikini topjes van de H&M. Ik ben he-lemaal verliefd op de bovenste!!!

blazer
Een witte blazer van de H&M. Deze stond op mijn wishlist en kan dus afgevinkt worden!

broeken
Links: broek van Bershka. Rechts: pantalon van Vero Moda.

dingen
Kleine hebbedingetjes. Eindelijk heb ik ook een donut gehaald om zo een mooie knot te kunnen maken. Ook heb ik desinfectie gel gehaald bij Kruidvat. Dit heb ik gezien in het filmpje van Josie en is inderdaad erg handig voor in je tas!

ketting
“Statement” ketting van Vero Moda.

parfum
Bruno Banani made for woman parfum. Deze stond ook op mijn wishtlist!

riem
Riem van de H&M. I’m really in love with this belt!

Wat vinden jullie van mijn aankopen? XOX

8 thoughts on “New in

Geef een reactie

