UNCATEGORIZED

WISHLIST

Iedereen heeft wel zijn eigen wensen.. Bepaalde dingen die je écht moet en/of wilt hebben. Helaas zijn sommige dingen vaak ietsjes te duur en blijven het slechts wensen..

Mijn wishlist is ook niet goedkoop. Sommige dingen zal ik dan ook niet krijgen..

wishlist
– Een gebroken wit kleurige blazer
– Yves Saint Laurent ring
– Een slangenarmband (helaas kan ik deze nergens vinden!)
– Urban Decay Naked2. Omdat ik van vele mensen hoor dat deze erg goed en mooi is, wil ik hem ook graag proberen. Normaal draag ik geen oogschaduw.
– Bruno Banani made for woman. Dit luchtje heb ik al een paar keer gehad, en hij ruikt zooooó lekker! En hij blijft ook nog eens lang zitten. Tijd voor een nieuwe dus!
– Vlieger en Vandam gun bag
– Loafers met studs
– Witte Balenciaga sneakers

Nou, dit was mijn wishlist. Wat vinden jullie van mijn wishlist? Hebben jullie dezelfde wishes? Of hebben jullie zelf een wishlist? Plaats het in een reactie! XOX

5 thoughts on “WISHLIST

  1. Pingback: New in | thewayoflifeofkey

  2. Ik heb het Naked 2 palette ook en ik zweer het: geen enkel moment spijt gehad. Ik heb hem voor kerst gevraagd omdat ik hem zelf wel duur vond (afgelopen kerst), misschien kan je dat aankomende kerst doen als je dat ook viert?Die tas wil ik ook heeel graag! Jammer dat hij zo duur is.. 😦

Geef een reactie

