UNCATEGORIZED

Busy

Ik heb niet altijd tijd om te bloggen. Dit komt omdat ik de laatste tijd echt in een “life” crisis zit. Ziekte, niet weten wat ik wil worden, soms onzeker zijn en school. Deze dingen houden me de laatste tijd wat meer bezig, ik ben echt iemand die veel piekert. Daarom heb ik ook wel wat momentjes voor mezelf genomen, en maak ik nu weer tijd om te bloggen!

wp6
Making $$$$. Ik vind het heerlijk om met klanten te praten en ze advies over kleding te geven. Deze broek heb ik trouwens van de week nieuw gekocht, en ik ben helemaal in L O V E

wp5
Enjoy life! Ik hou heel erg veel van roze, en dat weet mijn lieve vriend ook hihi. Hij kwam ineens met deze Trojka pink aan, lief toch. Hij had eerst ook nog een fles Moët voor me gehaald, helaas smaakte deze erg zuur (het leek wel zuurkool bleh!). Trojka pink smaakt naar mijn mening echt heerlijk, namelijk naar raket ijs!!!!

wp3
Ja, ik heb ook het beruchte Coca Cola blikje moeten tekenen! Dit was een onderdeel voor de intaketoets van het Grafisch Lyceum.

wp4
Het resultaat van de french manicure nagels. Inspired by http://myblogxoxo.wordpress.com/ ik zag het op haar blog en het werkt echt goed! Ze bleven een paar weken zitten en dat voor €6,-! Het Vogue shirtje moest ik natuurlijk ook hebben, alleen is hij helaas wel wat groot.

Aan het eind van deze week maak ik een post met mijn nieuwe inkopen. XOX

4 thoughts on “Busy

  1. Komt wel goed meid, hoop dat je word aangenomen op het GLR. Ik weet ook nog steeds niet wat ik wil worden, wel iets met mode. Laten we samen iets starten haha!! XO

Geef een reactie

