UNCATEGORIZED

PARIS

Ik was vorige week in Parijs met school. En het was amaaaaazing. Heerlijk weer (rond de 25 graden) en veel gedaan.
Parijs zelf is een erg mooie stad, maar de omgeving waar wij zaten was echt een “ghetto”. Overal zwervers en grafitti, het leek wel LA haha. Helaas heb ik bijna niet geshopt (wat ik dus wel echt van plan was) omdat we niet echt te tijd ervoor hadden. De laatste dag hadden we er wel tijd voor, maar toen waren we helemaaaal kapot. Een hele week gelopen (ook de Eiffeltoren op) en weinig slaap gehad. Ik rustte liever nog even uit hihi.. Hier de foto’s!

p2

Met Elisa boven op de Eiffeltoren. Met de VOET naar boven gegaan.. pfoe

p1

Hier heb ik 2 slotjes met allebei de namen van m’n vriend en mij erop.. Ze hangen aan de Port des Arts, dit is een brug over de Seine. Deze brug staat er bekend om dat mensen vanuit de hele wereld een slotje met hun naam aan de brug hangen, en de sleutel in de rivier gooien. Hiermee zeggen ze dat hun liefde voor altijd is.

p3

Crazynesssss bij de Eiffeltoren.

p6

Niggas in Paris, Disneyland. Doodste pretpark ooit naar mijn mening.

pariiis

With the crew

p7

XO

Geef een reactie

