UNCATEGORIZED

Visual merchandising at the fashion school

Gisteren moest ik examen doen op de European Fashion Business School in Doorn. Na dit examen, haal je een detex mode diploma. Dit examen is dus voor mijn mode adviseur diploma, en laterna kan ik er nog meer halen. Met dit diploma verdien je ook meer geld in de mode branche, en word je sneller aangenomen bij bepaalde winkels.

Dit examen ging om het visual merchandising in een winkel. We moesten een hele wand merchandisen volgens bepaalde regels en zo het examen afronden. Ik vind dit soort dingen erg leuk, want ik ben altijd al bezig geweest met collage achtige dingen maken. Een winkel wand kun je ook zien als een soort collage.

VM

Dit is dan mijn resultaat! Een lekker fris wandje met roze kleurtjes. Ik heb de wand symmetrisch gemaakt, omdat dat meestal beter verkoopt. Het is overzichtelijk maar toch speels. (let niet op de lelijke kleding die er hangt, de school heeft niks beters haha)

Wat vinden jullie van mijn wand? En doen jullie zelf ook aan visual merchandising?

2 thoughts on “Visual merchandising at the fashion school

Geef een reactie

